شناسهٔ خبر: 66421815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه ساوه: مادران مقاومت ستون عبادی اسلام را تقویت کنند

امام جمعه ساوه گفت: مادران مقاومت باید در آموزه های خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند. امام جمعه ساوه گفت: مادران مقاومت باید در آموزه های خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی روز سه شنبه در گردهمایی مادران مقاومت شهرستان ساوه، گفت :  حضور بانوان در عرصه های اجتماعی به ویژه مناسبت های فرهنگی و سیاسی به معنای پشتیبانی از انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام ۲ ستون عبادی و سیاسی دارد اضافه کرد: همه افراد جامعه وظیفه دارند نقش خود برای تقویت این ستون ها را ایفا کنند که نقش آفرینی بانوان در تحکیم ستون عبادی از مهمترین ماموریت های آنان است.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: اگر مادری بخواهد خانواده او در برابر آسیب ها مقاومت داشته باشد باید ستون های خانه اش را تقویت کند .

وی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: که اگر هرکدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.

وی، اصول و فروع دین به ویژه امر به معروف و نهی از منکر را از عناصر ستون عبادی اسلام اعلام کرد و گفت: ستون سیاسی نیز متشکل از مردم است که باید امروزه توجه ویژه ای برای رفع مشکلات و چالش های جامعه از سوی مدیران و دستگاه ها انجام شود.

نبرد حق و بازل در غزه برای همه جهانیان به اثبات رسیده است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این آیین با اشاره به خیزش دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: این خیزش ها نشانه بارزی بر شناخت حق از باطل برای تمام افراد جهان در این منطقه است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی یادآور شد: آزادیخواهان جهان طی بیش از هفت دهه بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی فریاد حق از باطل سر می دادند که در نهایت اکنون این صدا برای چندمین بار در جهان شنیده است.

وی با اشاره به اینکه هرچند دولتمردان غربی این نداها را نمی شوند اما حضور دانشجویان در این اعتراضات نشانه دیگری برای همراهی مردم جهان با مردم ستم دیده غزه است گفت: هم اکنون نبرد شیطان با خدا و بشریت در فلسطین اشغالی به عینه قابل مشاهده است.

آیین مادران مقاومت به منظور ارج نهادن به مقام مادران محور مقاومت و حمایت از بانوان غزه ای در مسجد تاریخی انقلاب ساوه برگزار شد.

نظر شما