شناسهٔ خبر: 66421393 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

برگزاری جلسه بررسی وضعیت ارتباطی بخش پره‌سر شهرستان رضوانشهر

وضعیت ارتباطی بخش پره سر شهرستان رضوانشهر با حضور فرماندار شهرستان رضوانشهر، بخشدار پره سر و مدیرکل ارتباطات استان گیلان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، جلسه بررسی وضعیت ارتباطی بخش پره‌سر شهرستان رضوانشهر با حضور نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، یاشین ترندک بخشدار پره‌سر، پژمان اکبری شهردار پره‌سر و جمعی از اعضای شورای شهر در محل شهرداری پره‌سر برگزار شد.

در این جلسه، زاهدی مدیرکل ارتباطات استان گیلان ضمن تشریح سیاست‌های کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهتمام و اولویت‌های این وزارت، طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا، ارائه خدمات به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاهای فاقد هرگونه ارتباط اشاره کرد و گفت: این اداره‌ کل به عنوان نماینده وزارت در استان تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه سرویس های نوین، برقراری عدالت در حوزه ارتباطات و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها به کار خواهد گرفت.

نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز ضمن تشکر از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: پوشش ارتباطی نقاط کور ارتباطی شهرستان به ویژه نقاط گردشگری از مهمترین درخواست‌های شهرستان در این حوزه به شمار می رود.

پژمان اکبری شهردار پره‌سر همچنین در این نشست خواستار ارتقای خدمات و سرویس‌های مورد نیاز مردم به ویژه اینترنت پرسرعت، تسریع در استفاده از شبکه فیبر نوری و جایگزین کابلهای مسی، ارائه خدمات پایدار با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگرپذیر بودن این شهر شد.

نظر شما