شناسهٔ خبر: 66420779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس فارس

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، زنگ سپاس در مدارس فارس به صدا درآمد و از جمعی از معلمان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه انتخاب معلمان نمونه گفت : از بهمن پارسال عملکرد سیزده هزار و ۳۰۰ معلم در سراسر استان که از طرف مدیران معرفی شده بودند، توسط هیات‌های برسی و نظارت و با نظر خواهی از تعدادی از دانش آموزان ارزیابی شد.
قاسمی افزود: ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در مرحله اول انتخاب شدند و سپس از بین این تعداد ۱۷۷ معلم در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به عنوان معلمان نمونه منطقه ای انتخاب شدند که بعد از برسی های مطابق با الگوهای ارسالی وزارت آموزش و پرورش ۹ معلم نمونه استانی انتخاب شدند.
قاسمی اعلام کرد: از بین ۱۵ معلم نمونه کشوری هم یک معلم به نام خانم فاطمه زارع از ناحیه ۲ شیراز به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: علاوه بر معلمان نمونه، امسال ۸۰ معلم هم به عنوان معلمان الگو انتخاب و در طی سال تحصیلی به عنوان یک الگوی مناسب معرفی شدند.
وی بیان داشت: برای اینکه تکریم معلمان فقط موکول به هفته معلم نباشد، قرارگاه هویت افزای مضاعف در استان به ریاست استاندار تشکیل شده تا در طی سال به مناسبت‌های مختلف از معلمان تقدیر شود .
مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت : با دستگاههای مختلف استان هماهنگ شده یک روز در ماه را برای پیگیری مشکلات معلمان اختصاص دهند تا طرح احترام به معلم فرهنگ سازی شود.
مچنین راه اندازی دفتر حمایت قضایی و مشاوره حقوقی معلمان با همکاری دادگستری استان از دیگر خبرهای خوش برای معلمان بود.

<div id="video-display-embed-code_11061634"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220598/11061634?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما