شناسهٔ خبر: 66420747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

نقش معلم در این برهه از تاریخ کشور بسیار مهم است

فرانک کیانپور

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: تمام دغدغه و تلاش نظام استکباری و شیطانی که تجلی آن در رژیم اسرائیلی مشاهده می‌شود، این است که بشیریت را در جهل و نادانی نگه دارد و در صدد استثمار و استضعاف ملت‌های مسلمان است که نقش معلم در این برهه بسیار مهم‌تر است.

صاحب‌خبر -

مهدی رمضانی امروز سه‌شنبه(۱۱ اردیبهشت) در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان مانند شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند؛ معلمانی که چراغ راه زندگی بشریت هستند و در دهه پنجم جمهوری اسلامی عهده‌دار پرورش و تربیت نسل تمدن‌ساز و آینده کشور هستند.

وی با اشاره به جمله شغل انبیاست، افزود: شغل واژه مناسبی نیست. معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.

به گفته رمضانی، تقلیل معلمی به شغل، جفا و ظلم در حق این عنوان است چون معلمی یک رسالت است.

وی ادامه داد: در دوره اخیر و با این هجمه از تهدیدها و آسیب‌ها و دشمنی‌هایی که علیه ایران و ایرانی وجود دارد رسالت معلم و معلمان بسیار سنگین‌تر و پیچیده‌تر است.

رمضانی عنوان کرد: در سرزمین‌های اشغالی رژیم اسرائیل بی‌اعتنا به تمام قوانین بین‌المللی و منشور بشری اقدام به بمباران بیمارستان‌ها و مدارس می‌کند و شهادت 35 هزار زن و کودک غزه برای انسان‌ دردمند رنج سنگینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که در زمینه آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

وی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته دنیا تحت سیطره و تسلط کشورهای استکباری بود، اما امروز این معادله به هم ریخته شده و ملت‌های مستضعف بیدار شده و زنده شده‌اند و این آگاهی‌بخشی وظیفه امروز معلمان است.

رمضانی گفت: امروز بعد از ۴۵ سال از عمر بابرکت نظام در آرامش و امنیت کامل به سر می‌بریم، در حالی که کردستان در اواخر دهه ۵۰ امنیت نداشت.

وی گفت: در کردستان هواپیماهای بعثی بر سر مردم بمب می‌ریختند مانند امروز اسرائیل که در باریکه غزه زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگر و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

انتهای پیام

نظر شما