شناسهٔ خبر: 66420258 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رویداد هنری ایران روشن ویژه نوجوانان و جوانان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

رویداد هنری ایران روشن با همراهی قرارگاه شهید آوینی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود. رویداد هنری ایران روشن با همراهی قرارگاه شهید آوینی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، مهران فضائلی دبیر مجموعه رویدادهای ایران روشن و مسئول دبیرخانه هنرمندان جوان استان با بیان این که مجموعه رویدادهای ایران روشن مسابقه ای با چاشنی آموزش با رویکرد تربیتی و آموزش تخصصی  است و ویژه نوجوانان و جوانان مستعد استان برگزار می شود، گفت: این رویداد ها در رشته های هنرهای تجسمی و تولید محتوای رسانه ای از تابستان امسال در استان آغاز به کار خواهد کرد.

 وی ادامه داد: نوجوانان استان با شرکت در این رویداد ها علاوه بر رشد کیفی آثار خود در کارگاه های تخصصی زیر نظر مربیان تربیتی به تولید آثاری با موضوعات امید آفرین خواهند پرداخت وچالش سرعت عمل همزمان با خلق آثار هنری می تواند به پاسخگویی سریعتر هنرمندان جوان به رخداد های روز منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: آثار منتخب تولید شده در پایان طرح در قالب نمایشگاه برای علاقه مندان به  نمایش گذاشته می شود.

 لازم به ذکر است، رویداد هنری ایران روشن پیش از این در رشته های طراحی و گرافیک برگزار و به واسطه تجربه موفق، به مجموعه رویداد های «ایران روشن» تعمیم داده شد.

انتهای پیام

نظر شما