شناسهٔ خبر: 66418744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان سه میلیون نفر بیمه شده دارد 

زنجان - ایرنا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: با رشد ۹۰ درصدی جذب افراد جامعه هدف در دولت سیزدهم، در زمان حاضر شمار افراد بیمه شده این صندوق به سه میلیون نفر رسیده است.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بیت‌الله برقراری» روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: جمعیت هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، قشر مولد جامعه است.
وی با بیان اینکه جامعه هدف خالص بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در کشور ۱۰ میلیون نفر است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید، طبق قانون اساسی دولت موظف است که برای قشر تولید کننده بیمه اجتماعی را فراهم کند و در این راستا با استفاده از تجربه های سایر صندوق ها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاسیس شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: خدمات این صندوق در زمینه های مختلفی گسترش پیدا کرده است و در این راستا بیمه مادران روستایی دارای سه فرزند به صورت رایگان در صندوق انجام می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شهر زنجان نیز در این دیدار،‌ گفت: افرادی جویای کار هستند ولی کار در کارگاه و کارخانه را نمی خواهند و به دنبال پشت میز نشینی هستند.
حجت الاسلام علی خاتمی به تورم نیروی انسانی در بخش دولتی اشاره کرد و ادامه داد: باید فرهنگ اشتغال در کشور اصلاح شود.
وی با بیان اینکه صادرات استان روند رو به رشدی دارد، گفت: واردات استان عمدتا مواد اولیه تولید است که برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان به کار گرفته می شود.

نظر شما