شناسهٔ خبر: 66418332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شخصیت‌های بیشتری به بازی Palworld اضافه می‌شوند

همراه با آپدیت‌های مختلف / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

استودیو Pocketpair روی آپدیت تابستانه پل ورلد (Palworld) کار می‌کند که قرار است محتوای زیادی را به این بازی اضافه کند. 

پاکت پیر قول اضافه کردن چهار شخصیت یا موجود (پَل) جدید، ۲ تفنگ جدید و یک جزیره تازه را داده است که با آپدیت بعدی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. اضافه شدن ۴ پَل جدید به بازی Palworld شاید چندان زیاد نباشد، اما استودیو اعلام کرده که تعداد این موجودات را با آپدیت‌های بعدی افزایش می‌دهد و فقط این کار باید کم کم و مرحله به مرحله صورت گیرد. 

در صفحه استیم Palworld ذکر شده است که موجودات بیشتری در آینده به این عنوان اضافه می‌شوند. با آپدیت Arena که درگیری‌های ۳ در مقابل ۳ را ممکن می‌کند نیز یک سری پل جدید در دسترس قرار می‌گیرند. این آپدیت ابتدا قرار بود در تابستان عرضه شود، اما سپس استودیو پاکت پیر تصحیح کرد تا اواخر سال ۲۰۲۴ باید منتظر آن بمانیم.

بازی Palworld بازی Palworld

احتمالا پیش از خروج پل ورلد در فاز دسترسی زودهنگام، باس فایت‌های بیشتری شبیه Bellanoir نیز به بازی اضافه می‌شود. استودیو Pocketpair در حال کار بر روی تجارت Pal بین بازیکنان، انتقال و جابجایی سرور و کراس-پلی برای آوردن بازی به پلتفرم‌های دیگر است.

Palworld هم‌اکنون روی پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. این عنوان تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بازیکن داشته است، اما شواهد نشان می‌دهد که از زمان عرضه تاکنون،  ۹۷٪ از بازیکنان خود را در استیم از دست داده است.

اطلاعات جدید Assassin’s Creed Hexe و تاخیر رزیدنت اویل ۹ | ویجی‌لاگ پلاس

شخصیت‌های بیشتری به بازی Palworld اضافه می‌شوند - ویجیاتو شخصیت‌های بیشتری به بازی Palworld اضافه می‌شوند - ویجیاتو Gamingbolt

نظر شما