شناسهٔ خبر: 66416902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم

اصغر عبداللهی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: من به هیچ عنوان بردها را به نام خودم مصادره نکردم و از حرف‌هایم سوء برداشت شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا، اظهار کرد: متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شد. من همیشه گفته‌ام که برد و باخت برای همه است و هیچ‌کس نمی‌تواند برد را به نام خودش مصادره کند و باخت را گردن دیگری بیندازد. همه عوامل یک تیم یا یک گروه در نتیجه‌ای که به دست می‌آید تاثیرگذارند و ما اگر قهرمان هم بشویم همه عوامل تیم و باشگاه در آن سهیم هستند.

او گفت: من در مصاحبه قبلی‌ام گفتم که اگر در یک بازی می‌بازیم، کل تیم و باشگاه ایراد دارد اما آنجایی که تیم موفق بود و همه تعریف می‌کردند هم نباید نقش باشگاه، عوامل برگزاری لیگ و خصوصا شهرداری گرگان را نادیده گرفت. شهردار محترم گرگان شخصا پیگیر شرایط تیم هستند و در جذب این بازیکن آمریکایی جدید هم تاثیرگذار بوده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: ما تا الان یک فصل خوب را پشت سر گذاشته‌ایم و در این بردها همه نقش داشتند، خصوصا شهردار که به این تیم علاقه‌مند است. در بازی قبل از فینال هم اگر بد بودیم، همه بد بودیم و من حرفی خارج از معیارهای درست نزدم. اگر همکاری باشگاه و شهرداری نبود نتایج فعلی هم کسب نمی‌شد. درباره فدراسیون هم منظور من خود فدراسیون نیست و تنها یک شخص خاص در سازمان لیگ بود که برنامه‌ریزی او ایراد داشت و چالش ایجاد کرد. 

بیشتر بخوانید: 
                           مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

هاشمی درباره واکنش‌های فدراسیون نسبت به صحبت‌های او در چند روز گذشته نیز تصریح کرد: من اگر نقدی نسبت به فدراسیون داشته باشم مستقیما می‌گویم و از کسی ترسی ندارم. اگر مشکلی باشد صادقانه می‌گویم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا نماینده ایران موفق شود. همه موظفند حمایت کنند. هواداران که عاشق هستند و می‌آیند اما من امیدوارم تهرانی‌ها هم در سالن آزادی برای حمایت از تیم حاضر شوند تا تیم ایران در آسیا موفق شود. 

او تاکید کرد: من به قدری شهامت دارم که اگر مشکلی باشد مستقیم مطرح کنم. حرف اصلی من این است که ایران در آسیا باید حمایت شود. ما اگر نتیجه خوبی گرفتیم نقش باشگاه و شخص خود شهردار اصلا قابل انکار نیست و من منظورم این است که اگر باختیم ایراد از همه ما بود. باشگاه در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند و ما یک مقدار مشکلمان با فردی بود که برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کرد. خوشبختانه با تلاش‌های باشگاه، بازیکن خارجی دوم ما هم جذب شده و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام

نظر شما