شناسهٔ خبر: 66416362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهر جیرفت

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در استادیوم شهیدان زحمتکشان جیرفت در جمعه پیش رو خبر داد. رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در استادیوم شهیدان زحمتکشان جیرفت در جمعه پیش رو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر جعفری، گفت: این همایش با مساعدت فدراسیون ورزش‌های همگانی و به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر جیرفت، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پروش شهرستان جیرفت روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استادیوم شهیدان زحمتکشان این شهر برگزار می‌شود.
او از رتبه اول مردم استان کرمان در مشارکت و حضور در همایش‌های بزرگ پیاده روی خبر داد و گفت: امسال اولین همایش پیاده روی پخش زنده از شبکه ۳ سیما از جیرفت آغاز می‌شود و شهرستان‌های رفسنجان و شهر اختیار اباد شهر کرمان در ادامه پیاده روی برگزار خواهند کرد.
او تصریح کرد: همایش فرهنگی و ورزشی و پیاده روی بزرگ شهر جیرفت از شبکه ۳ سیما به صورت زنده از برنامه صبح و‌نشاط نمایش داده می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان بیان داشت: همایش پیاده‌روی شهر جیرفت به پاش گرامیداشت روز شورا‌ها و بزرگداشت هفته مقام معلم برگزار می‌شود.
جعفری از اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت قدردانی کرد و گفت: شورای اسلامی شهر جیرفت با اتحاد و همدلی وبا برنامه پیش می‌روند و برگزاری همایش‌ها و رویداد‌ها و احداث فضا‌ها و امکان روباز و چمن‌ها مصنوعی مینی فوتبال از بارزترین عملکرد مطلوب این شورا در حوزه ورزش می‌باشد که قابل ستایش و تحسین برانگیز است.
انتهای پیام

نظر شما