شناسهٔ خبر: 66414178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

لزوم اصلاح قانون حفظ نباتات کشور متناسب با نیاز‌های روز

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: لازم است مجلس آینده به اصلاح و بازنگری متناسب با نیاز روز قانون حفظ نباتات که مصوب سال ۱۳۴۶ بپردازد.

صاحب‌خبر -

ذبیح‌الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید به عنوان یکی از مصوبات خوب مجلس یازدهم تلقی می‌شود که اهدافی همچون تقویت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، حمایت بیشتر از حقوق کشاوزان و. را دنبال می‌کند

وی افزود: مجلس یازدهم تا کنون شصت مورد نظارت میدانی از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور داشته است

اعظمی خاطرنشان کرد: لازم است مجلس آینده به اصلاح و بازنگری متناسب با نیاز روز قانون حفظ نباتات که مصوب سال ۱۳۴۶ بپردازد، زیرا نیاز‌های کشاورزی به لحاظ فناوری و هوشمندسازی صنایع کشاورزی نیازمند قوانین به روز تری هستند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون کشاورزی می‌تواند بدون نوبت یک طرح را به صحن مجلس بفرستد و انتظار از مجلس آینده این است که به فوریت این مهم را محقق کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: یکی از موضوعات مهم هوشمندسازی تولیدات کشاورزی است، هم در بخش آب و استفاده از سنسور‌های حساس برای آبیاری است، در این حالت آب به گیاه داده می‌شود تا اینکه به زمین داده شود.

نظر شما