شناسهٔ خبر: 66413558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز مطرح کرد:

علم و ایمان دو شاخصه شهید مطهری

باشگاه خبرنگاران جوان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی اصل  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی‌فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشورها است اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
وی ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه شکل‌گیری عصر رنسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه‌داری به دنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.


موسوی اصل تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت‌ماه نام‌گذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی و معلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظر شما