شناسهٔ خبر: 66413467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت صیانت ازباغ ۸ هکتاری رامسر و چند خبر دیگر دربدون تعارف

مدیر اجرایی مناطق آزاد مازندران خواستار همکاری بیشتر سرمایه گذاران و نیز ازهمکاری نکردن بعضی بانک‌ها با سرمایه گذاران گلایمند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، دربسته بدون تعارف این هفته به خبرهای سرمایه گذاری درمناطفق آزاد مازندران وهشدار امام جمعه رامسر در باره باغ ۸ هکتاری رامسر وبی توجهی به میراث فرهنگی استان همچون پل محمدحسن خان بابل پرداخته شد.

درباره خبر واگذاری باغ تاریخی ۸ هکتاری رامسر که به شرکت تعاونی مسکن یکی از ادارات واگذار و نیز در.بدون تعارف هفته گذشته مطرح شد امام جمعه رامسر درخطبه‌های نماز جمعه گذشته به شهرداری و دیگردستگاه های مسئول درخصوص صیانت از این فضای فرهنگی وزیست محیطی شهر هشدار داد و خواستار توجه بیشتر به حفظ این فضای سبز شهری گردید

گفتنی است که این باغ از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و قرار بود در فهرست آثار تاریخی ثبت شود اما با کم کاری وزارت میراث فرهنگی تاکنون این کار انجام نشده است.

 

<div id="video-display-embed-code_11059208"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220145/11059208?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما