شناسهٔ خبر: 66412717 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

فرهنگی

صدور بیانیه و اعلام انزجار بسیج دانشجویی دانشگاه از خشونت علیه دانشگاهیان حامی فلسطین در آمریکا

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور بیانیه ای، اعمال خشونت و حملات سرکوب گرایانه توسط پلیس امنیتی علیه دانشجویان حامی فلسطین را در دانشگاههای ایالت متحده آمریکا محکوم نمود.

صاحب‌خبر -

محکومیت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت‌آمیز گسترده حامی فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«و ما اراده داشتیم، که بر آن گروه ضعیف شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان و وارث گردانیم.»

تجلی حقیقی اراده خداوند این عالم بر غالب شدن مظلوم مستضعف بر ظالم است. امروز، غزه مبدأ و مبنای بیداری در سراسر جهان از شرق تا غرب عالم است. به راستی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان که موضوع اصلی در وعده صادق، ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن خواندند، آن روح عدالت‌خواهی و مقابله در برابر ظالم ملت انقلابی ایران اسلامی در حال سرایت به سراسر جهان است، و این از عالی‌ترین دستاوردهای درخت انقلابی است که با جاری شدن خون شهدایی چون حاج قاسم‌ها و چمران‌ها استوار مانده است. بی‌شک جنبش و خیزش‌های چند روز اخیر دانشگاه‌های آمریکا، نه اولین و نه آخرین حرکت علیه رژیم غاصب جائر صهیونیستی خواهد بود. ایالت متحده آمریکا که درست آن این است گفته شود ایالت متحده اسرائیل، شاهد بیداری مردمی در سرزمین‌های خود می‌باشد که علاوه‌بر داشتن درد مشترک با مردم مظلوم، از هر نوع گونه حمایت جانی و مالی خود از این ملت، ترسی ندارد و این نشان از بصیرت است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن محکومیت شدید سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت‌آمیز گسترده حامی فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طی تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ و نسل‌کشی در غزه را خواستارند، حمایت خود را از این جنبش اعلام می‌دارد.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

نظر شما