شناسهٔ خبر: 66408849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران :

۳ میلیون سند ارزشمند مربوط به شهدای استان تهران گردآوری شده است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران در روز سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده      شعار کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران را «راست‌قامتان جاودانه تاریخ» عنوان کرد و گفت  استان تهران ۱۲ هزار شهید تقدیم نظام کرده است که از این تعداد، ۷‌ هزار و ۵۸۹ شهید متعلق به شهرستان‌های استان و ۴ هزار و 411شهید   نیز از شهدای مهمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ میلیون سند گرانبها و ارزشمند از شهدای استان تهران جمع‌آوری کرده ایم که تعداد 50 کتاب در دست اقدام و   انتشار است و دو فیلم در مورد شهید کلهر و شهید رستگار نیز در حال تهیه و ساخت است.  

سردار ولی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ یادواره شهرستانی در استان تهران برگزار شده است، اضافه کرد: ۶ هزار   سرگذشت‌پژوهی شهدا، تولید ۵۰ نماهنگ، برگزاری بیش از ۳۰۰ یادواره آبروی محله و نصب تصاویر شهدا در ۵۲۳ سازه تبلیغاتی از دیگر اقدامات انجام شده کنگره است.

وی از ارسال ۴۸۵ اثر به جشنواره سرود آوای شهدا خبر   داد و گفت:  در راستای اجرای پویش کتابخوانی با عنوان «قهرمان شهید شهر من»، ۲ تا ۴ هزار جلد کتاب در هر شهرستان   توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به رونمایی از ۵۵ جلد کتاب در اجلاسیه کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، تصریح کرد: ۱۵ فیلم مستند روایی با عنوان «نشانه شاهدان» در حال ساخت است.

  

نظر شما