شناسهٔ خبر: 66402832 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرات راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه ها، لازم است.

صاحب‌خبر -
تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها تاکید بر نقد منصفانه و ارائه نقطه نظرهای راهبردی برای بهبود نهضت زندگی با آیه‌ها


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم‌اندیشی سومین مرحله طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» با اشاره به اجرای موفق این طرح ملی در ماه رمضان، اظهار کرد: این طرح شور و شوق زایدالوصف قرآنی در جامعه ایجاد کرد، با این حال توفیقات بیشتر آن منوط به نقد و نظرهای کارشناسان منصف قرآنی است.

قمی ادامه داد : بیان عیوب و ارائه راهکار برای برطرف کردن آن، حرکت و گامی جدی در روند رو به رشد اجرای این طرح است و لذا اگر شاهد لحن تندی برخی از منتقدان هستیم، نباید به آن خرده گرفت، بلکه باید آن را تعبیر به اهتمام و دلسوزی دوستان قرآنی دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این توفیق بی‌تردید ماحصل همت همه شما فعالان و مسئولان دستگاه‌های قرآنی است، هر چند که شاهد هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این طرح بودیم، اما از همه آنها مهم‌تر مجموعه‌های قرآنی بودند که در راستای برگزاری این طرح، پای در میدان گذاشتند. همچنین باید از تلاش آحاد مردم از معلمان مدارس تا مسئولان مساجد تشکر کرد که بدون تکلف در این زمینه تلاش ساعی داشتند.

در نشست هم‌اندیشی سومین مرحله طرح ملی «زندگی با آیه‌ها»، علاوه بر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حسینی؛ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، تقی‌زاده؛ دبیر طرح ملی زندگی با آیه‌ها و حدود پنجاه نفر از مدیران و فعالان امور قرآنی در مجموعه فرهنگی سرچشمه حضور داشتند .

در این جلسه حاضران نظرهای خود را درباره اجرای این طرح اعلام کردند و ضمن نقد برخی از امور مربوط به آن پیشنهادهایی برای بهبود اجرای طرح ارائه شد.

نظر شما