شناسهٔ خبر: 66401662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام

بیماران سرطانی شهر های شرق خراسان رضوی خدمات شیمی‌درمانی را در تربت‌جام دریافت کنند

با پیگیری‌های صورت گرفته بیماران منطقه تربت‌جام، تایباد، صالح‌آباد، باخرز می‌توانندخدمات شیمی درمانی سرپایی را در تربت‌جام دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

بیماران سرطانی شهر های شرق خراسان رضوی خدمات شیمی‌درمانی را در تربت‌جام دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام گفت: از این پس بیماران سرطانی منطقه تربت‌جام و شهر‌های اطراف می‌توانند خدمات شیمی درمانی سرپایی را در مرکز آموزشی درمانی سجادیه دریافت کنند.

محمدصادق معلم زاده افزود:با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه‌اندازی شد.

معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام گفت: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی سرپایی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از این پس بیماران این منطقه (تربت‌جام، تایباد، صالح‌آباد، باخرز) می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت‌فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی سرپایی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، گفت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، تمامی مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود. همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی افزود: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است.

معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام، ضمن ابراز امیدواری به ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام، از مردم این منطقه خواست در صورت نیاز به خدمات شیمی درمانی سرپایی، به مرکز آموزشی درمانی سجادیه مراجعه کنند.

 

نظر شما