شناسهٔ خبر: 66401169 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: از امروز بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه به صورت رایگان انجام می‌شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: از امروز بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه به صورت رایگان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، دکتر جواد شاهین‌فر خبر خوب آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را در استان اعلام کرد و افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، عنوان کرد: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ‌ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر ۷ سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده است، اعلام کرد:، اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما