شناسهٔ خبر: 66399995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی است

حجت‌الاسلام «کمالی» عملیات «وعده صادق» را نشان‌دهنده حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، اظهار داشت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد استاد «مرتضی مطهری» شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید «برونسی» شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: به تعبیر امام راحل، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده شهید «مطهری» در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به‌دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، مطرح کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به‌دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی گفت: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت بدستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: هنر شهید «مطهری» این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی و با نحله‌های واهی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد لذا بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید «مطهری» و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

حجت‌الاسلام کمالی عملیات «وعده صادق» را نشان‌دهنده حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی دانست و گفت: «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر «ایمان» و «عمل» صالح بود و با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

انتهای پیام/

نظر شما