شناسهٔ خبر: 66399369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت مداحان برای ترویج فرهنگ صلح در کردستان

فرانک کیانپور

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۲۰۰ کانون تبلیغی و ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع و هیئت‌های مذهبی ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام برومند رازیانی در دیدار با معاون حل اختلاف استان کردستان در سنندج اظهار کرد: صلح و سازش امر بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

وی تصریح کرد: در استان کردستان بالغ بر ۲۰۰ کانون تبلیغی، ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع و هیئت‌های مذهبی و قاریان قرآن ظرفیت خوبی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش است و می‌توان با امضای تفاهم‌نامه با ستاد صبر استان در راستای تعامل در جهت صلح و سازش در جامعه تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: باید با انجام اقدامات و برنامه‌های فرهنگی فرهنگ گذشت و بخشایش را به یک فرهنگ همه گیر در جامعه تبدیل کرد.

بهادر اسدی معاون حل اختلاف استان کردستان هم در این جلسه بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد و افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلح‌یاران ما مراجعه می کنند و همین موضوع موجب صلح و سازش در بسیاری از دعاوی شده است.

وی افزود: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیئت‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلح‌یاران است و این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیئت‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما