شناسهٔ خبر: 66398557 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در قرارگاه مدینه منوره

مراسم بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در قرارگاه مدینه منوره برگزار شد. مراسم بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در قرارگاه مدینه منوره برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه متفکر و دانشمند مجاهد شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام استاد و معلم ؛ گفت : یکی از مأموریت های مهم که رهبر معظم انقلاب در این عرصه جنگ ترکیب و شناختی برای ما مشخص نموده اند جهاد تبیین است که نمونه بارز و مصداق برجسته جهادگر تبیین علامه شهید مطهری بود 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به این که آثار و کتب و بیانات شهید مطهری بدون استثنا مورد تأیید امامین انقلاب بوده و هست بیان کرد: که شهید مطهری همانند یک طبیب دلسوز ابتدا مشکلات ؛ نیازها و معضلات جامعه را احصا و آسیب شناسی می کرد سپس نسخه متناسب با آن ارائه می داد .

امام جمعه بندرعباس با توجه به حساسیت و اهمیت نیاز جامعه امروز ؛ به ویژگی های جهاد تبیین و ملزومات آن پرداخت و عنوان کرد: همه این ملزومات در بیانات و آثار شهید مطهری به وضوح دیده می شود که شایسته است جهادگران تبیین ؛ با مطالعه آثار این شهید عزیز با منطق و محتوای قوی با جنگ ترکیبی و شناختی مقابله کنند .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ؛ موضوع شناسی ، مخاطب شناسی ، استفاده از روش های نوین ، گفتمان سازی ، امیدآفرینی ، شبهه زدایی و استفاده از منظومه فکری امامین انقلاب را ملزومات جهاد تبیین برشمردند و گفت : این موضوعات در کلام و آثار شهید مطهری موج می زند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از مجاهدت ها ؛ تلاش ها و اقدامات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان و تأمین امنیت در منطقه تقدیر نمودند .

نظر شما