شناسهٔ خبر: 66392620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در‌ نظرآباد 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر غیر بهداشتی اقدام می کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر غیر بهداشتی اقدام می کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، معصومه جودکی صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: با بازرسی های مستمری که توسط تیم های بهداشت محیط از کلیه مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی در سطح استان انجام می شود و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه 190 اعلام می شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد.

وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر غیر بهداشتی اقدام می کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر جودکی متذکر شد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از 1500 کیلوگرم  مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع  غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

نظر شما