شناسهٔ خبر: 66388411 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع نیوز | لینک خبر

همزمان با روز ملی خیلج فارس و به همت سازمان جغرافیایی وزارت دفاع برگزار می شود؛

نمایشگاه و نشست تخصصی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، فردا دوشنبه 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز "ملی خلیج فارس" نمایشگاه و نشست تخصصی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس به همت سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و با حضور میهمانان لشکری و کشوری در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود. گفتنی است باستان شناسی خیلج فارس، جزایر ایرانی خلیج فارس، انتقال آب از خلیج فارس به ایران مرکزی و مطالعات و نقشه های تاریخی خلیج

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، فردا دوشنبه 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز "ملی خلیج فارس" نمایشگاه و نشست تخصصی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس به همت سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و با حضور میهمانان لشکری و کشوری در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود.
گفتنی است باستان شناسی خیلج فارس، جزایر ایرانی خلیج فارس، انتقال آب از خلیج فارس به ایران مرکزی و مطالعات و نقشه های تاریخی خلیج فارس از محورهای این نشست تخصصی خواهد بود.
همچنین نمایشگاهی با موضوع خیلج فارس و با حضور سازمان های وزارت دفاع، نیروی دریایی ارتش و سپاه، وزارت امورخارجه، سازمان هواشناسی کشور ، انجمن ژئوپلتیک ایران، سازمان زمین شناسی و 14 نهاد و سازمان کشوری و لشکری برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

نظر شما