شناسهٔ خبر: 66384943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت‌حیدریه:

مدعیان حقوق بشر مقابل خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان با اهداف استبدادی و استکباری خود، اکنون در مقابل خیزش دانشجویان و اساتید ۲۰۰ دانشگاه جهان برای حمایت از فلسطین ایستاده‌اند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد روز یکشنبه در نشست خبری به ‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا امروز علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خاسته اند.

وی ادامه داد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل انسان‌ها را بر داشته و هیچ‌گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: برهمین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد که با آثار علمی و اعتقادی خود به تمام شبهات امروز نسل جوان و نوجوان پاسخ داده‌ شود.

وی با بیان این که ذهن‌های منتقد و استدلالی نتیجه خوبی به ارمغان می‌آورد، افزود: لذا رهبر معظم فرمودند مباحث را استدلالی کنید و در عین حال جامعه‌ای که نتواند از اهداف و آرمان‌های خود استدلالی دفاع کند، تحلیل می‌رود.

چهکندی نژاد با اشاره به برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه، افزود: تمام برنامه‌ها شامل نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پایه اصلی تفکر بسیجی مسایل اعتقادی و معنوی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه نیز در این نشست خبری گفت: پایه اصلی تفکر در بسیج و نیروهای مسلح مسایل اعتقادی و معنوی است که الگوی فکری، عملی و رفتاری خود را با مجموعه آثار شهید مطهری برای تقویت بنیان‌های نظری اسلام،هماهنگ کرده‌ است.

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان افزود: هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود و بخشی از آن با مشارکت آموزش و پرورش خواهد بود.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما