شناسهٔ خبر: 66383054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش معلمان در تربیت نسل جوان

معلمان در تربیت فرزندان ما به ویژه نسل کودک، نوجوان و جوان ما تاثیر بسزایی دارد چراکه این نسل در آینده مسئولان این کشور خواهند شد.

صاحب‌خبر -

نقش معلمان در تربیت نسل جوان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه کاشان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: شورای آموزش و پرورش نگاه کلان به سیاست‌های کلی آموزش و پرورش داشته باشند چراکه نخستین بند این سیاست ها، حیات طیبه است که شامل عبودیت خدا، پرهیز از طاغوت و فراگیری علم و دانش است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر تقدیر از معلمان به صورت مردمی و بر اساس برنامه‌ریزی از سوی انجمن اولیاء و مربیان هر مدرسه افزود: مسئولان از معلمان نیز یاد کرده و از آنان تقدیر کنند به نحوی که مسئولان با حضور در منازل معلمان خودشان از آنان بازدید کنند.


سرپرست فرمانداری ویژه کاشان هم گفت: بی توجهی به نهاد آموزش و پرورش زمینه بروز ناهنجاری در جامعه را فراهم می‌کند، در سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و سند دولت مردمی، توجه ویژه به نهاد آموزش و پرورش تاکید شده است.


حمیدرضامحمدی فشارکی افزود:اصحاب فرهنگ و نخبگان جامعه باید به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند و به مسوولان این حوزه کمک کنند.


محمد کتابچی مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان هم در نشست شورای اموزش و پرورش با اشاره افتتاح ۴۰ طرح با سرمایه گذاری سه هزار و یکصد میلیارد تومان خیران مدرسه ساز کاشان در اینده نزدیک با حضور وزیر اموزش و پرورش گفت: این تعداد طرح شامل ۳۵۰ کلاس درس، و هشت سالن ورزشی است.

نظر شما