شناسهٔ خبر: 66381737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:

تجمع دانشگاهیان آمریکایی هیمنه نظامی آمریکا و غرب را به چالش کشید

علی انوار علی انوار

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تجمع دانشگاهیان آمریکایی هیمنه نظامی و سخت افزاری آمریکا و غرب را به چالش کشید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا ۹ اردیبهشت در تجمع دانشگاهیان(دانشجویان، اساتید و کارمندان) دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان حامی غزه و فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا با اشاره به اعتراضات دانشجویی ۱۶ آذر ۱۳۳۲، گفت: طبق فرمایش امام خمینی‌(ره) دانشگاه مبدا همه تحولات است و در همین راستا تحولی ارزشمند است که حول یک محور اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه عظمت کار دانشگاهیان آمریکایی در خصوص اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی بسیار بالاست، افزود: این کار هیمنه نظامی و سخت افزاری آمریکا و غرب را به چالش کشید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاهیانی که زیر فشار پلیس های بی‌رحم آمریکا مقاومت می‌کنند، انگشت اعتراض به سمت دجال آخرالزمانی برده‌اند، ادامه داد: علت دستپاچکی آمریکا در استفاده از پلیس ایالتی و گارد ملی برای برطرف کردن این اعتراض این است که دانشجویان کلام فوکویاما را به چالش کشیدند.

وی با بیان اینکه این حرکت آغاز حرکت و جنبشی است که بر مبنای انسانیت و ارزش‌های الهی در جامعه رواج پیدا می‌کند، ادامه داد: دانشجویان با این عمل فرهنگ غرب را به چالش کشیدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قوت قلب دادن به دانشجویان، گفت: دانشگاهیان جمهوری اسلامی ایران همراه و دعاگوی آنان هستند تا حرکت آنها منجر به بیداری اسلامی شود و منجی جهان ظهور کرده و عدالت را در همه جهان برقرار کند.

گفتنی است، در ادامه بیانیه حمایت از دانشجویان حامی غزه و فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا قرائت و تجمع‌کنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم و ... بیانیه را تائید کردند.

انتهای پیام

نظر شما