شناسهٔ خبر: 66381707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع دانشگاه‌ های چهارمحال و بختیاری در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی

تمامی دانشگاه‌ های چهارمحال و بختیاری در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز اجتماع سراسری برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های ایران برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا؛ در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه که به حمایت جهانی دانشگاهیان و مراکز علمی و فرهنگی جهان منجر شد، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
این تجمع سراسری امروز بعد از نماز ظهر و عصر در تمام دانشگاه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار می‌شود.
دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی بازداشت شده اند.

<div id="video-display-embed-code_11052720"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4218486/11052720?width=600&height=350"></script></div>
دانلود

نظر شما