شناسهٔ خبر: 66380616 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق از سوی دریابانان آبادان

دریابانان آبادان ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را در آبهای شمال خلیج فارس کشف کردند.

صاحب‌خبر -

توقیف ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق از سوی دریابانان آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۲ فروند شناور صیادی متخلف و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس توسط دریابانی آبادان خبر داد. 
سردار لطفعلی پاکباز افزود: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.
وی تاکید کرد: ماموران در بازرسی از شناور‌های توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده کشف و ضبط کردند. 
سردار پاکباز در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه بیان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی استان خوزستان خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

نظر شما