شناسهٔ خبر: 66380279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۹ خودروی شوتی در خرم آباد توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲۹ خودروی سبک در اجرای طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه اظهار داشت: در تداوم طرح های امنیت بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر توسط مجموعه انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی این شهرستان در اجرای این طرح عملیاتی،‌ تعداد ۲۹ دستگاه خودروی قاچاق بر موسوم به ( شوتی) که با رانندگیهای مخاطره آمیز باعث ایجاد بی نظمی و خطر در سطح جاده ها شده بودند را توقیف کردند.

توقیف محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکدستگاه کامیون حامل ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق در شهرستان الیگودرز توقیف شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور" اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

توقیف کامیون کشنده حامل ۲۰ تن شکر قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۰ تن شکر قاچاق در شهرستان الیگودرز توقیف شد.

سردار الهی اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری اصفهان به الیگودرز، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۰ تن شکر فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

الهی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و کالای قاچاق، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما