شناسهٔ خبر: 66379117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امنیت پایه و اساس توسعه اقتصادی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پایه، ریشه و اساس توسعه اقتصادی، امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.

صاحب‌خبر -

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی روز یکشنبه در جمع مدیران کل بانک‌های سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان با تمام ظرفیت و توان برای توقف حرکت ارزشمند ملت قهرمان ایران به میدان آمدند.

وی افزود: ما از ابتدای پیدایش این انقلاب به دنبال هیچ جنگی نبودیم و شیوه هدایت و رهبری امامان انقلاب نیز همین بوده تا از هر جنگی پیشگیری شود؛ تمام اقدامات ما در راستای همین سیاست جنگ زدایی بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز شما می بینید که ایران هرگونه تعرضی به کشور را با قدرت پاسخ می‌دهد که نشان از عزت و اقتدار ما دارد و یکی از مهمترین عرصه‌هایی که دشمن علیه کشور ما ظرفیت خود را به میدان آورده همین عرصه اقتصاد و جنگ اقتصادی است؛ پیشگامان، افسران و سرداران جنگ اقتصادی شما عزیزانی هستید که در زمینه اقتصاد کشور تلاش می‌کنید.

وی ادامه داد: دشمن هدف خود را هوشمندانه دنبال می‌کند و در این جنگ شما در جبهه و پیشانی جنگ قرار دارید؛ نقش شما عزیزان در این نبرد، محوری و قابل ستایش است.

سردار شفایی تاکید کرد: نیاز است تا در این جنگ مهم با برنامه و انسجام بیشتر عمل کنیم تا دشمن مایوس و ناامید شود زیرا پایه، ریشه و اساس توسعه امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.

نظر شما