شناسهٔ خبر: 66378687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سنندج:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

سنندج_ امام جمعه سنندج گفت: ظرفیت نخبگان وجوانان در رونق اقتصادی باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

نظر شما