شناسهٔ خبر: 66378178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تبریک اسبقیان درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش دومویدانی کشورمان در مسابقات جوانان آسیا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمدشروین اسبقیان در پیامی درخشش نازنین‌فاطمه عیدیان و کسب مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

آنچه در رویداد رقابتی جوانان قهرمانی دوومیدانی در امارات رخ داد، تجلی توانمندی یک بانوی ورزشکاری بود که سیر تکاملی او پس از مدال نقره‌ی سال قبل، با مدال طلای ارزشمند در ماده‌ چهارصدمتر با مانع به تکامل رسید. فاطمه عیدیان برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی ایران در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، یک مدال طلا را در دوی با مانع به ارمغان آورد که این تاریخ‌سازی با شکستن رکورد ملی در بخش جوانان و بزرگسالان همراه بود که بسیار ارزشمند و امیدوار کننده برای این رشته‌ پرمدال محسوب می‌شود.

این مدال را به این قهرمان آینده‌دار، مربیان این ورزشکار تاریخ‌ساز، مسئولان فدراسیون دوومیدانی و جامعه‌ ورزش تبریک می‌گویم و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ پدر این قهرمان که از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بود؛ از خداوند متعال برای ورزشکاران ایران اسلامی آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا امارات نازنین‌فاطمه عیدیان در دو ۴۰۰ متر مانع با رکورد ۵۸.۸۶ثانیه به مدال طلا و مهدی هفت چشمه در پرتاب نیزه با رکورد ۶۶.۶۴متر به مدال نقره دست یافتند.

همچنین ارشیا مصدقی در پرش با نیزه ششم، محمد حسام مظفری در دو ۸۰۰ متر پنجم، الناز موسایی در هفتگانه پنجم، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش چهارم، مانا حسینی در پرتاب نیزه هفتم و سجاد آقایی در دو ۴۰۰ متر ششم شدند.

نظر شما