شناسهٔ خبر: 66377446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره بهزیستی گلبهار:

۳۰ خانواده‌ در گلبهار سرپرست کودکان بی‌سرپرست شدند

جواد افتخاری

رئیس اداره بهزیستی گلبهار گفت: تاکنون ۳۰ خانواده‌ در شهرستان گلبهار موفق شدند سرپرستی کودکان بی‌سرپرست را برعهده بگیرند.

صاحب‌خبر -

 داریوش وکیلی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۳۵ زوج با مراجعه به بهزیستی این شهرستان درخواست فرزندخواندگی داشته‌اند، اظهار کرد: پرونده این خانواده‌ها برای طی فرایند فرزندپذیری تشکیل شده و برای روند اداری به استان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۴ کودک تحویل خانواده‌هایی که تقاضای فرزند پروری داشته‌اند شده است، تصریح کرد: در مجموع تا به امروز ۳۰ خانواده‌ موفق به گرفتن سرپرستی کودکان معرفی شده از بهزیستی شده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی گلبهار با بیان اینکه این خانواده‌ها از خدمات نظارتی و مشاوره‌ای بهزیستی گلبهار بهره‌مند هستند، اذعان کرد: متقاضیان فرزند خواندگی سه گروه هستند که شامل؛ زوجین فاقد فرزند، زنان یا دختران فاقد همسر و زوجین دارای فرزند که دارای شرایط فرزندخواندگی باشند، هستند.

وی در ادامه از توزیع ۱۵۰ سبد غذایی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی گلبهار خبر داد و افزود: سبدهای غذایی شامل اقلام ضروری می‌شود.

وکیلی اظهار کرد: هر سبد غذایی ۵۰۰ هزار تومان اعتبار را به خود اختصاص داده است و این سبدهای غذایی با اولویت خانوارهای زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و سایر افراد نیازمند تحت حمایت این اداره توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه این اقلام غذایی از طریق مشارکت‌های مردمی تهیه شده ابراز امیدواری کرد: با ارتباط خوبی که با خیرین شهرستان برقرار شده است می‌توان در جهت تأمین نیازهای مددجویان اقدامات مؤثرتری انجام داد.

انتهای پیام

نظر شما