شناسهٔ خبر: 66376418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفای اردبیل:

شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: پروژه اجرای شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی مسکن خلخال علی رغم عدم تخصیص منابع از بخش اعتبارات نهضت ملی مسکن از محل منابع داخلی و با مشارکت بنیاد مسکن استان با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجراست.

صاحب‌خبر -

مسعود خیرجو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ، پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال ۷۳۰ متر است و مسیر شبکه تماماً سنگی و سخت است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل اضافه کرد: علی رغم عدم تخصیص اعتبار عمرانی در طرح فاضلاب خلخال از بخش اعتبارات نهضت ملی مسکن، شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بنابر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه این پروژه ملی را از محل منابع داخلی اجرا می‌کند.

خیرجو یادآور شد: اجرای شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن خلخال اسفندماه سال ۱۴۰۲ از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده بود که این شرکت به محض دریافت ابلاغ و تعامل بین دستگاه ، عملیات اجرایی آن را همزمان شروع کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر سنگی است و تلاش می‌کنیم پروژه در حداقل زمان ممکن تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

نظر شما