شناسهٔ خبر: 66375282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با موافقت نمایندگان؛

تصویب لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با STC به داوری

با موافقت نمایندگان؛ نمایندگان مجلس با لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند(اس تی سی) به داوری موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند(اس تی سی) به داوری کلیات این لایحه را با ۱۵۸ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

همچنین نمایندگان با جزئیات این لایحه با با ۱۵۱ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

مصطفی نخعی در تشریح این گزارش، بیان کرد: در سال ۹۲ بین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت STC هند قراردادی به مدت ۳ سال منعقد شد که طرف ایرانی بر اساس این قرارداد به تعهدات خود عمل کرد اما شرکت بازرگانی دولتی هند طی این مدت به کمتر از یک پنجم تعهدات خود عمل کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در صورت موافقت با این لایحه امکان پیگیری حقوقی این موضوع به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما