شناسهٔ خبر: 66370134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و بسیج فرهنگیان

مسئول معاونت تربیت ‌‌و آموزشی عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته عقیدت سیاسی و بسیج فرهنگیان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرگرد احمد نظری مسئول معاونت تربیت و آموزش  عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نشست خبری عقیدتی سیاسی و بسیج فرهنگیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: معاون تربیتی و عقیدتی سپاه حضرت ولیعصر با همکاری همه اقشار مختلف بسیج از حمله بسیج فرهنگیان برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی دارد.

او افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه و بالای ۳ هزار الی ۴ هزار برنامه در سطح شهرستان ها در طول هفته عقیدتی سیاسی و معلم در حال برگزاری هستند و یا تا آخر همین هفته اجرا می‌شوند.

سرگرد نظری بیان کرد: از مهم ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی گرامیداشت یاد شهید مطهری و تجلیل از مقام شهیدان و پیشکسوتان است.

مسئول معاونت تربیت آموزشی سپاه حضرت ولیعصر (عج) می‌گوید: ترویج افکار شهید مطهری از سوی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی و آموزگاران در سطح مدارس نیز از برنامه‌ها است و در کنار آن دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، برپایی ایستگاه های صلواتی،

مقاله نویسی و وبلاگ نویسی، اردوهای راهیان نور، مسابقات ورزشی و غیره از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما