شناسهٔ خبر: 66369307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:

عزم جدی شورای شهر اصفهان مبارزه با فساد است

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزم جدی شورای ششم مبارزه با فساد، اجرای کامل طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری همچنین انجام امور زیربنایی است.

صاحب‌خبر -

رسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته باشم، به هر حال گروهی هستند که می‌توانند در جهاد تبیین کمک کننده باشند و در مقابل هجمه‌های منفی و شبکه‌های اجتماعی معاند که سعی بر گمراه کردن مردم دارند، قرار گیرند و با انتشار اخبار مثبت بار منفی اخبار کذب را کم کنند.

وی با بیان اینکه عزم جدی شورای ششم مبارزه با فساد، اجرای کامل طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری همچنین انجام امور زیربنایی است، افزود: گاهی اوقات مدیران ترجیح می‌دهند کارهایی انجام دهند که مردم آن‌ها را تحسین کنند و ممکن است از انجام کارهای زیربنایی دور بمانند، اما در این دوره سعی شد اقدامات لازم و اساسی به‌ویژه در حمل‌ونقل انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سه سال اخیر اتفاقات خوبی در بخش احداث خط دو مترو و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان افتاد و سرعت توسعه این موارد بسیار بیشتر از دوره‌های قبل بوده است.

نظر شما