شناسهٔ خبر: 66365924 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف بيش از ۴۸ ميليارد ریال کالاي قاچاق در ايلام

فرمانده انتظامي استان ايلام از اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۴۸ ميلياردو ۲۶۰ میلیون ريال کالای قاچاق وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ايلام خبر داد. فرمانده انتظامي استان ايلام از اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۴۸ ميلياردو ۲۶۰ میلیون ريال کالای قاچاق وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ايلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سردار "جمال سلماني " افزود: در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت و پایش انبارها ، محل دپو کالاي قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادير قابل توجهي کالاي اساسی کشف شد.

وي اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگي دستگاه قضايي یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتي که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسايي، توقيف کردند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد ، تصریح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

سردار سلماني با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي کالا هاي مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ريال اعلام کرد و گفت: هموطنان می توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار،اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارند.

نظر شما