شناسهٔ خبر: 66360760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منتخب مردم منطقه کاشان:رسانه ها مسوولان را برای رفع مشکلات مردم یاری کنند

کاشان _ ایرنا _ کاشان - ایرنا - منتخب مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت:رسانه ها مسوولان دستگاه های اجرایی را برای رفع مشکلات مردم یاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،مصطفی معینی روز شنبه در نشست با تشکل های کارگری شهرستان کاشان افزود:از رسانه ها تقاضا دارم به ما مسوولان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم کمک کنند تا ما کمتر دچار مسائل حاشیه ای شویم.

وی اظهار کرد:آقای محمدی فرماندار جدید کاشان برنامه های خوبی برای توسعه دارند و با این برنامه، آینده ای روشن برای منطقه کاشان پیش بینی می شود.

منتخب مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند بالابردن زمینه توانمندی کارگر وظیفه است،هرکس به کارگر ظلم کند خداوند عملش را نابود می کند،معظم له می فرمایند ظلم به کارگر تنها نپرداختن دستمزد نیست بلکه کم کاری و بی توجهی به حق کارگر در حوزه هایی از جمله بیمه،بهداشت،آموزش و غیره را هم شامل می شود.

معینی گفت:پیامبر(ص) فرمودند گناهانی ازجمله نارضایتی والدین،ناسپاسی به خوبی دیگران و ستم به مردم را اگر انسان مرتکب شود در همین دنیا عقوبت می بیند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان هم گفت:جامعه کارگری ستون فقرات کشور است و نقش مستقیم و موثری در توسعه اقتصادی کشور دارد و در سال های اخیر بخشی از شعارهای سال به حوزه تولید و اقتصاد اختصاص یافته است و در خط مقدم این تولید، کارگر قرار دارد.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: کارگر باید احساس امنیت برای پایداری شغلش داشته باشد،دفاتر پیشخوان و دیگر نمایندگی هایی که خلا آن در شهرستان وجود دارد، باید ایجاد شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما