شناسهٔ خبر: 66360738 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

آغاز طرح عملياتی پليس فتا عليه «تبليغ کنندگان فروش سلاح و مهمات»+ جزئیات

رئيس پليس فتا فراجا از آغاز طرح عمليات پليس فتا بر عليه تبليغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترويج کنندگان خشونت در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، سردار وحيد مجيد با اعلام خبر آغاز طرح عمليات پليس فتا برعليه تبليغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضاي مجازياظهار داشت : همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازي و ارتقاء امنيت فضاي مجازي دو طرح عملياتي ويژه پليس فتا بر عليه تبليغ کنندگان و فروشندگان سلاح ، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنين مقابله با پديده ترويج خشونت و اراذل و اوباش در فضاي سايبر در حال اجراست.

 

اين مقام ارشد سايبري خبر داد : در اين راستا 34 کار گروه ويژه عملياتي و اطلاعاتي در خصوص رصد تارنماهاي مجرمانه و شناسايي مجرمان اين دو حوزه که همواره پاکسازي و امنيت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجراي طرح نموده اند.

 

وي ادامه داد : بر اساس تجزيه ، تحليل و رصدهاي صورت گرفته در فضاي مجازي بيش از 90 درصد تبليغات فروش و واگذاري سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتريکي صرفا يک ترفند کلاهبردارانه از سوي مجرمان سايبري به جهت کلاهبرداري مالي از متقاضيان محسوب مي گردد و در حقيقت اين افراد کلاهبردار هيچ گونه اقلامي نظير سلاح ، مهمات و غيره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

 

رئيس پليس فتا فراجا با تاکيد بر عزم جدي پليس فتا در برخورد با اين دو پديده مخل امنيت و آرامش هموطنان در فضاي مجازي ؛ از کاربران خواست : ضمن مشارکت با پليس فتا در پاکسازي فضاي مجازي در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طريق شماره تلفن 096380 به پليس فتا گزارش کنند./ فارس

برچسب‌ها:

نظر شما