شناسهٔ خبر: 66360087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد+گزارش

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی گیلان گفت: سلامت بیش از ۲۱ هزار نوآموزگیلانی تا کنون سنجش و ارزیابی شد.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11050343"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4217334/11050343?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی گیلان افزود: طرح سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها از آبان سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

جهانگیر عبدی با بیان اینکه تا کنون سلامت ۲۱ هزار و ۵۵۵ نوآموز سنجش و ارزیابی شده است، گفت: ۲۵۰ نیرو متخصص و مجرب در ۲۷ پایگاه سنجش مستقر شده اند تا کار سنجش نوآموزان را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این مرکز جامع در نوبت صبح و ۳ پایگاه در ناحیه یک و دو رشت در نوبت عصر و یک پایگاه جامع هم در صومعه سرا کار سنجش سلامت نوآموزان را انجام می‌دهند. 

وی با بیان اینکه همه ساله برنامه «سنجش سلامت جسمانی» و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان و نیزغربالگری نوآموزان در تابستان اجرا می‌شد گفت: امسال برای نخستین بار در طول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ این طرح در حال اجرا است.سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد+گزارش

رئیس اداره آموزش وپرورش استثایی گیلان گفت: خانواده‌های نوآموزان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش «my.medu.ir» گزینه دولت من را وارد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه که به نام والد (پدر) است ثبت نام و نوبت گیری کنند تا زمان و روز و ساعت مرکز سنجش به آن‌ها برای مراجعه داده شود.

جهانگیرعبدی با تاکید براینکه دانش آموزانی که اول مهر امسال وارد پایه اول ابتدایی شوند باید سنجش شده باشند، افزود: دراین طرح توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و ارتقای عملکرد بهینه فردی ، اجتماعی و تحصیلی برای پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها سنجش می‌شود.

نظر شما