شناسهٔ خبر: 66359222 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت ساخته می‌شود

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با بیان اینکه یک‌صد هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت ساخته می‌شود، گفت: مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به‌منظور تنظیم بازار مسکن و مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ به‌منظور محقق کردن انتظارات سهام‌داران ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

وی مدیرعامل بانک مسکن را مدیری بلندهمت خواند که تحولی چشمگیر در گفتمان و ادبیات بانک مسکن ایجاد کرده و با سعه صدر، کارشناسی و افق دید خود، مسیر را برای عملیاتی شدن اهداف مجموعه بانک هموار می‌کند.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما