شناسهٔ خبر: 66358633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:شرایط لازم برای برگزای امتحانات نهایی فراهم شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی در سرنوشت دانش‌آموزان گفت: شرایط لازم برای برگزاری امتحانات نهایی در استان فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری آموزش و پرورش شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح استان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری امتحانات نهایی یک فرصت برای چیدن میوه و ثمره یک‌سال تلاش دانش‌آموزان و خانواده آنهاست و باید اهتمام لازم برای بهتر برگزار کردن آزمون بدون دغدغه در یک شرایط خوب با برنامه‌ریزی مناسب فراهم شود.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌ریزی مناسب برای بزرگداشت این هفته گفت: رشد و توسعه اجتماعی در سایه تلاش معلمان امکانپذیر شده است و باید در این هفته از زحمات معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار تجلیل کرد.

حیدری افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشراثرگذار است که با برنامه‌ریزی دقیق و خوب این آیین در سطح شهرستانها و مناطق مختلف استان برگزار شود.

وی گفت: تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از خانواده معلمان شهید و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده معلمان شهید در این هفته انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه آموزش و پرورش از جمله طرح رتبه‌بندی معلمان، اختصاص اعتبار برای فضاهای آموزشی و همچنین افزایش پذیرش و جذب معلم، اختصاص اعتبار در سفر اول و دوم رییس جمهور به استان، تقویت مراکز فرهنگی و اردوگاهی در چند اخیر گفت: این هفته فرصتی بررای اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای دولت است.

وی اظهار داشت: حذف مدارس کانکسی، زیباسازی و بهسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و اجرای ۸۰ زمین چمن ورزشی در مدارس از فعالیت‌های شاخص است که با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به صورت هنرمندانه و مدون، امید در بین مردم افزایش پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در ماه جاری گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مدرسه‌سازی خیران و وضعیت کنونی مدارس استان یک ضرورت است که با استفاده از ظرفیت این جشنواره خیرین جدید دراین حوزه شناسایی و جایگاه خیرن مدرسه‌ساز تقویت شود و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این جشنواره مورد تاکید است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در یک‌هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی مشغول تحصیل هستند.

نظر شما