شناسهٔ خبر: 66356183 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید جلال الدین محمدیان:

نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است

سید جلال الدین محمدیان خواننده از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، سید جلال الدین محمدیان خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا  از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت و عنوان کرد: امر مشخصی است که نسل‌های ما پیر می‌شوند و نسل‌ها باید تازه و پویا شوند، هر کس به اندازه سطح درکش می‌بایست این را بپذیرد که جامعه نیاز به نیروی جوان پویا دارد.

وی در ادامه توضیح داد: این مساله را دولت باید با سیاست‌های جدید تشویقی برای مردم جدی بگیرد و همین جایزه و رویکرد‌هایی از این دست می‌توانند اثرگذار باشند منتها باید دید جز سطح نخبگانی، مردم را هم مورد توجه قرار می‌دهیم یا خیر.

محمدیان اظهار داشت: جوانی که به لحاظ مالی و اقتصادی شرایط معمولی داشته باشد و بتواند هزینه یک یا چند فرزند را بدهد، قطعا از فرزنداوری روی نمیگرداند چرا که یک امر ذاتی و سرشتی است.

وی با تاکید براینکه همین صحبت‌های هنرمندان در تشویق جامعه اثرگذار است، گفت: هنرمند هم لازم است دراین عرصه به میدان بیاید و اظهار نظر کند، من بااین سیاست موافق هستم و آن را اعلام میکنم، سایر هنرمندان بعنوان اشخاص اگاه و الگو می‌بایست اظهارنظر کنند، تا تشویقی برای جامعه باشد و برای ازدیاد نسل پیشگام شوند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

 

نظر شما