شناسهٔ خبر: 66354567 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران شرکت های فناور استان کرمانشاه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در جمع مدیران شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات استان بیان کرد: شرکت‌های حوزه فناوری باید امسال را مانند یک فرصت طلایی در نظر گرفته و از تمام پتانسیل‌ها برای پیشرفت خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در دیدار با جمعی از مدیران شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات، اعضای اتاق صنفی استان کرمانشاه و مدیران ارشد پست بانک استان، بیان کرد: شرکت‌های حوزه فناوری باید امسال را مانند یک فرصت طلایی در نظر گرفته و از تمام پتانسیل‌ها برای پیشرفت خود استفاده کنند.
محمدی با اشاره به تلاش همیشگی این اداره کل به منظور حمایت از شرکت‌های حوزه فناوری استان، بیان کرد: در صورت اعلام نیاز شرکت‌ها، جلساتی با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت ویژه برای حوزه فناوری اطلاعات تشکیل خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با تاکید بر نیاز به استفاده از تمام پتانسیل‌های استان تصریح کرد: در استان کرمانشاه بسیاری از نیازها توسط شرکت‌های خارج از استان تامین می ‌شود که با یک ارائه خوب از پتانسیل‌های شرکت های حوزه فناوری از طرف نظام صنفی به خانه صنعت، معدن و تجارت استان، می‌توان در بسیاری از پروژه های سطح استان از شرکت های بومی با ارائه خدماتی بهتر نیز استفاده کرد.
وی ضمن تشکر از زحمات بی دریغ ذوالفقار بختیاری مدیریت شعب پست بانک استان کرمانشاه، بیان‌کرد: در حوزه ارائه تسهیلات به شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در سال گذشته پست بانک با تمام قوای خود ظاهر شد واگر شرکتی دارای طرح مناسب و دقیق بوده قطعا از تسهیلات این بانک برخوردار شده است.
در ادامه بختیاری مدیر شعب پست بانک استان کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر ارائه تسهیلات به شرکت‌های حوزه فناوری در سال گذشته، بیان کرد: قوانین والزامات بانکی همواره دارای پیچیدگی‌ها و سختی‌های مختص به خود است ولیکن با وجود تمام چالش‌ها پست بانک استان کرمانشاه برای حمایت از شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات در سال گذشته موفق به اخذ 166 درصدی شاخص مصارف به منابع شده است که در حالت عادی بایستی 75 درصد باشد.
براساس این گزارش، نشست هم اندیشی سیدابوالفضل محمدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با جمعی از مدیران شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات، اعضای اتاق صنفی استان کرمانشاه و مدیران ارشد پست بانک استان در ساختمان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار شد.

نظر شما