شناسهٔ خبر: 66353837 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معا‌ون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد و واریز مبلغ به حساب دستگاه، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. معا‌ون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد و واریز مبلغ به حساب دستگاه، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در جلسه مولدسازی استان که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان برگزار شد، املاک مازاد چهار دستگاه آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی بررسی و تصمیم‌گیری شد.
معا‌ون عمرانی استاندار با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد و واریز مبلغ به حساب دستگاه، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و افزود: اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی با طرح مربوطه، اقدامات لازم را انجام دهد.
در همین رابطه گفتنی است، تا کنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از کشور برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان مانند تکمیل سد نسا، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته است.
انتهای پیام

نظر شما