شناسهٔ خبر: 66349654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عملیات وعده صادق پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را نشان داد

آیت الله لائینی: این تذکر را به آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها می‌دهيم که کرسی معلمی از لیاقت‌ها و شایستگی‌های خاصی باید برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به هفته گذشته که روز ارتش و نیروی زمینی بوده، افزود: ۴۸هزار شهید متعلق به ارتشیان عزیز ماست و ۱۱۲هزار جانباز و آزاده و چندین برابر این ایثارگر، ارتش ما که یک روزی ارتش طاغوت بوده و ذلیل همین رژیم صهیونیستی، ببینید حالا برای اسلام و انقلاب اسلامی چه ایثار و فداکاری کرده است.

وی با اشاره به دهم اردیبهشت روز ملی خلیج همیشه فارس گفت: این بخش متعلق به این آب و خاک است و قطعا دشمنان توطئه‌هایشان برای تغییر نام و ماهیت آن به جایی نمی‌رسد.

آیت الله لائینی اظهار کرد: سالروز ابلاغ فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد است، از جدی‌ترین مطالبات عموم مردم همین مسئله است که باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود و بساط فساد در نهادها، دستگاه‌ها و ادارات جمع شود.

وی گفت: کسانی که مسئولیت مبارزه با فساد را دارند برای اینکه کار خود را درست انجام دهند اولا باید خودشان را مراقب باشند، ثانيا گزارشی را هم در این زمینه هر از چندگاه از مسئولان مربوطه می‌خواهیم، خود مقام معظم رهبری از اجرای این فرمان چندان راضی نبودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: روز جهانی کار و کارگر را داریم، امسال شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است، برای تحقق آن قطعا باید کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: شهید بزرگوار آیت الله مطهری، مغز متفکر و معلم راستین تعالیم و معارف دین بودند که دارای قلمی توانا که مصداق والقلم و مایسطرون بوده است، این تذکر را به آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها می‌دهيم که کرسی معلمی از لیاقت‌ها و شایستگی‌های خاصی باید برخوردار باشد، چون مهمترین سرمایه یک جامعه یعنی بچه‌های یک جامعه در اختیار این کرسی و معلمان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به۲۱ شوال سالروز سالروز فتح آندلس اشاره کرد و افزود: این کشور در حوزه قلمرو اسلامی و یکی از قطب‌های علمی و مراکز پیشرفته از نگاه اسلامی آن روز بود، آندلس را ایمان فتح کرد، بی‌ایمانی، شهوت‌رانی و بی‌بندوباری اسپانیا و آندلس را از ما گرفت، همان سیاستی که امروز می‌خواهند برای شکست انقلاب اسلامی به‌کار ببندند باید حواسمان جمع باشد.

امام جمعه ساری به انتصاب جدید استاندار مازندران پرداخت و اظهار کرد: ما سکاندار اجرایی استانمان در دست یک عزیزی به‌نام دکتر نوری قرار گرفته، این نیرو از نظر علمی در رتبه بالا، از نظر روحیه ایمانی، جهادی، تقوایی، ولایی بسیار قابل توجه و از نظر آشنایی با مازندران اطلاعات بسیار خوبی دارند، در حوزه‌های مختلف به‌خصوص گردشگری دارای ایده و طرح با تحصیلات عالیه است، امیدواریم در زمان ایشان مازندران به پیشرفت‌های خوب‌تری نائل شود.

وی ادامه داد: روز ورزش ملی، زورخانه و ورزش باستانی در پیش است این ورزش منش پهلوانی خاص خودش را دارد و برای ما سرمایه‌ای است.

آیت الله لائینی گفت: امروز هم تظاهرات حمایت از مظلومان غزه که زیر چکمه‌ها و ظلم رژیم صهیونیستی قرار دارند برگزار خواهد شد، در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام گرفته و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مبهوت کرده، بعد دیگرش به فرموده رهبر عزیزمان این است که ایران جرات و شهامت حمله به لانه فساد و مرکز صهیونیستی را برای انتقام دارد این جرات بسیار مهم‌تر از نفس عملیات و بعد علمی و فناوری و خسارت‌های وارد شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دنیا و مظلومان فهمیدند که ابهت اسرائيل غاصب ابهت پوشالی است، تصریح کرد:  ترس از اسرائیل بی‌خود است و می‌شود با اسرائیل مبارزه کرد، از اینجا اعلام می‌کنیم که ملت ایران مصمم تر است که اسرائیل غاصب را از میان برداشته و قدس شریف را آزاد کنند.

نظر شما