شناسهٔ خبر: 66346840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران: اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون، پس از ۲۰ سال بلا تکلیف مانده است.

صاحب‌خبر -

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

نظر شما