شناسهٔ خبر: 66345060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه موقت نوشهر: توجه به قشر کارگر به توسعه کشور می انجامد

نوشهر - ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت : اگر کشورمان می خواهد روی پایش بایستد و محتاج دیگران نشود باید با هدف توسعه و رفع مشکلات تولید به قشر کارگر جامعه توجه اساسی بشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگران تاکید فرمودند به این قشر از جامعه باید توجه اساسی بشود.

وی کارگر و کارفرما را ملازم یکدیگر دانست و اظهارداشت : انشاالله با توجه ویژه و اساسی به قشر کارگر و کارفرما که چرخ اقتصاد کشور را می می چرخانند مشکلات تولیدات کشورمان حل بشود.

وی در بخش دیگری با تاکید بر تخصیص نهاده های کشاورزی از جمله کود شیمیایی به کشاورزان این شهرستان یادآور شد: برخی از کشاورزان از کمبود کود شیمیایی در منطقه گلایه دارند که مسوولان امر باید برای تامین این نهاده تلاش مضاعف کنند.

خطیب جمعه موقت نوشهر خاطرنشان کرد : امروز چیزی که کشور عزیزمان را قوی می کند تولید محصولات کشاورزی است چرا که کشاورزی یکی از بخش های مهم اقتصاد و توسعه کشور محسوب می شود.

آل حبیب با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور دولت سیزدهم به کشورهای پاکستان و سریلانکا تصریح کرد : این سفر برکات زیادی داشته است و دشمنان ما بدانند که تکنولوژی ما دیگر صادر می شود و به طور قطع این پیشرفت ماندنی است و منبعد نیز شاهد پیشرفت بیشتر کشورمان در بخش های دیگر نیز باشیم.

وی بر لزوم تلاش بیشتر مسوولان در حل مشکلات مردم تاکید و اضافه کرد : در هر شهری باید گروه مطالبه گر متشکل از فرهیختگان و نخبگان تشکیل بشود تا مسوولی که کم کاری می کند و یا در جایی مشکلاتی وجود دارد تا آن گروه مطالبه گر در وسط میدان بوده و مطالبه گری کند.

نظر شما