شناسهٔ خبر: 66343109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند!

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ برتر هستیم و این رقابت‌ها از حساسیت زیادی برخوردار است جو بیانیه‌نویسی به وجود آمده بود و حتی مسابقه بیانیه‌نویسی بین تیم‌ها به راه افتاده بود ما به این مسئله ورود کردیم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال امروز در گفتگویی با اشاره به ممنوعیت صدور بیانیه و صحبت درباره مقامات رسمی در هفته‌های پایانی لیگ برتر از سوی سازمان لیگ برتر اظهار داشت: جامعه ورزش و خود باشگاه‌های فوتبال به این نتیجه رسیدند که چنین شیوه‌ رفتاری در هیچ کجای فوتبال دنیا دیده نمی‌شود.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توانم بگویم باشگاهی در لیگ برتر وجود داشت که در دقیقه ۲۰ مسابقه بیانیه صادر می‌کرد، در حالی که نیمه اول بازی پشت سر گذاشته می‌شد نقطه نظراتی را مطرح می‌کرد در حالی که زمان زیادی به پایان مسابقه وقت باقی مانده بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته‌ای پایانی لیگ برتر هستیم و این رقابت‌ها از حساسیت زیادی برخوردار است و جو بیانیه‌نویسی به وجود آمده بود و حتی مسابقه بیانیه‌نویسی بین تیم‌ها به راه افتاده بود در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح شد و در نهایت در نشستی که تعداد قابل توجهی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج حضور داشتند از سازمان لیگ درخواست کردم به موضوع بیانیه نویسی رسیدگی ویژه‌ای داشته باشد.

قنبرزاده تصریح کرد: در صورتی که باشگاهی بیانیه بنویسد در وهله اول با جریمه سنگین مالی روبرو خواهد شد، بار دوم و سوم بیشتر خواهد شد و در نهایت در صورت تکرار با محرومیت انضباطی روبرو خواهند شد، در روزهای اخیر باشگاه‌ها این موضوع را رعایت کردند و بیاینه‌ای منتشر نشد که جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: اگر باشگاهی احساس می‌کند حقی از آنها ضایع شده است با ارسال نامه رسمی گزارش دهند و به طور حتم آن را از طریق کمیته‌های مختلفی که در فدراسیون وجود دارد پیگیری خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: امیدواریم لیگ برتر در جوی آرام و سالم به پایان برسد و مردم از تماشای مسابقات فوتبال لذت ببرند.

نظر شما