شناسهٔ خبر: 66342940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار لرستان: خصوصی سازی و تقویت نقش مردم در اقتصاد اولویت نظام است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: جمهوری اسلامی به سمت خصوصی سازی و تقویت نقش مردم بویژه در حوزه اقتصادی پیش می‌رود و اقدامات باید در راستای رفاه ملت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از هتل صخره‌ای خرم‌آباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت مردم به عنوان بخش خصوصی تاکید دارند تا شاهد تقویت استان های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی باشیم، ولی باید اصول فرهنگی مبتنی بر هر منطقه حفظ شود.

وی با بیان اینکه روند تکمیل هتل صخره‌ای خرم‌آباد باید از امروز آغاز شود، افزود: مدیران ذیربط مسوول کنترل فضای بیرونی معماری ساختمان ها هستند و ادارات دولتی حق ندارند سلیقه‌ای سخن بگویند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: جمهوری اسلامی به سمت خصوصی سازی و تقویت نقش مردم پیش می‌رود و اقدامات باید در راستای رفاه مردم باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این بازدید گفت: ایجاد راه دسترسی و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تکمیل روند هتل صخره‌ای خرم‌آباد ضروری است و موضوع اختلاف نظر بین شهرداری و سرمایه‌گذار هتل برطرف شده و مانعی برای ادامه کار ندارد.

هتل صخره‌ای خرم آباد سه هزار و ۱۴۵ متر زیربنا دارد و از سه ستاره به پنج ستاره و از ۵۵ اتاق به ۱۱۰ اتاق ارتقا یافت و ایجاد پد هلیکوپتر و تله کابین تا تپه شهدا در دستور کار قرار دارد.

عملیات اجرایی "هتل صخره ای" خرم‌آباد سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۴۵ مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۸۸۰ مترمربع توسط سرمایه گذار اولیه آغاز شد و روی مبلغ اعتباری ۲۸ تا ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این هتل توافق شد.

بنا بود این طرح ظرف سه سال ساخته شود، اما در ابتدای کار، به دلیل مشکلات سرمایه گذار، احداث این هتل متوقف و این طرح عمرانی در مرکز استان به عنوان یک طرح نیمه تمام طی سال های طولانی رها شده است.

نظر شما